Logo Drogeria internetowa - Close2you.pl
blank
Nowe konto Pomoc
 Szukaj 
 Szukaj 
Witaj w drogerii internetowej Close2you.pl - (jesteś niezalogowany)
Kody rabatowe dla nowych klientów - więcej...
Jesteś tutaj: Strona główna > Pomoc > Uszkodzenie paczki w transporcie
Artykułów w koszyku: 0
Wartość: 0 PLN
Otrzymujesz: 0 punktów

Informacja: Z przykrościa zawiadamiamy, że działalność sklepu internetowego jaki i producenta perfum Close2you została zawieszona...
Składanie zamówień NIE jest możliwe.
Akcja promocyjna w postaci darmowych testerów została zawieszona.
Termin wznowienia działalności nie jest znany.
Pozdrawiamy.

Uszkodzenie paczki w transporcie

Zabezpieczenie przesyłek - wszystkie szklane produkty owijamy folią bąbelkową.

Mamy świadomość, że wysyłane przez nas paczki często muszą przebyć wiele kilometrów by do Ciebie dotrzeć - są w tym czasie czasem kilka razy przeładowywane. Aby zminimalizować możliwość ich uszkodzenia, dokładamy starań by odpowiednio

je zabezpieczyć - pakujemy przesyłki w solidne kartony, szklane produkty owijamy folią bąbelkową, stosujemy oznaczenia "Uwaga szkło" oraz "Góra dół" by dopomóc w bezpiecznym przetransportowaniu przesyłki. 

Co zrobić w przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki kurierskiej DPD.

Koniecznie spisz protokół uszkodzeń!
W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, tj. rozcięć, uszkodzeń taśm i folii zabezpieczających należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku niezgodności stanu towarów z zamówieniem lub fakturą prosimy o kontakt.. Należy również spisać z kurierem protokół niezgodności.

Jeśli kurier odjedzie i dopiero po chwili stwierdzą Państwo niezgodność, należy skontaktować się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej i zgłosić im naruszenie przesyłki. Kierowca ma obowiązek wrócić w ten sam dzień i spisać protokół niezgodności. Brak protokołu niezgodności jest jednoznaczny z akceptacją zawartości przesyłki wg.regulaminu firm kurierskich.

Co zrobić w przypadku stwierdzenia rozbicia produktów, za które została dokonana zapłata - dotyczy Poczty Polskiej.

W przypadku rozbicia szklanych produktów (próbek zapachu, perfumetek, perfum), które stwierdzono po otwarciu przesyłki (przesyłka została odebrana bez sporządzania protokołu strat, gdyż wyglądała na nieuszkodzoną) należy natychmiast skontaktować się z drogerią internetową. Sklep Close2you.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczanie przesyłek oraz za ich uszkodzenia powstałe w transporcie, jednakże wiemy, że z punktu widzenia klienta otrzymuje on produkt, który trafi do kosza.

Klient może dokonać reklamacji z tytułu uszkodzenia produktów transporcie. Prosimy o wykonie zdjęć rozbitych produktów i przesłaniu ich na adres email sklep@close2you.pl. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji drogeria internetowa może zwrócić równowartość rozbitego towaru lub przesłać go ponownie. Koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie i pokrywany jest przez kupującego.




payu

 

Jeżeli jesteś nowym klientem kliknij tutaj, aby założyć konto
- wymagane dane to tylko login i hasło.

Skorzystaj z pomocy jeśli masz problemy z logowaniem.
Jeżeli nie pamiętasz hasła kliknij.

 

Jeśli zapomniałaś/łeś hasło - przypomnimy Ci je.

Musisz jedynie pamiętać swój adres e-mail (Login) pod jakim zarejestrowałaś/łeś się w sklepie.

Wpisz go poniżej - po weryfikacji zostanie wysłany e-mail przypominający z hasłem.

Jeśli masz problemy z logowaniem skorzystaj z systemu pomocy sklepu Close2you.pl - Logowanie i rejestracja.

 

 

Aby zarejestrować się w naszej drogerii wystarczy podać e-mail (Twój przyszły login) oraz hasło...

...a następnie potwierdzić link aktywacyjny, który zostanie do Ciebie automatycznie wysłany.

Jeśli masz problemy z rejestracją skorzystaj z systemu pomocy - logowanie i rejestracja.

 

 

sklep@close2you.pl

Biuro obsługi klienta czynne jest poniedziałek - piątek
od 9 do 16 - odpowiadamy na maile w godzinach pracy.

Pozdrawiamy serdecznie!
Zespół Close2you.pl

 

 

 

WCZYTYWANIE...