Logo Drogeria internetowa - Close2you.pl
blank
Nowe konto Pomoc
 Szukaj 
 Szukaj 
Witaj w drogerii internetowej Close2you.pl - (jesteś niezalogowany)
Kody rabatowe dla nowych klientów - więcej...
Jesteś tutaj: Strona główna > Pomoc > Najczęściej zadawane pytania
Artykułów w koszyku: 0
Wartość: 0 PLN
Otrzymujesz: 0 punktów

Informacja: Z przykrościa zawiadamiamy, że działalność sklepu internetowego jaki i producenta perfum Close2you została zawieszona...
Składanie zamówień NIE jest możliwe.
Akcja promocyjna w postaci darmowych testerów została zawieszona.
Termin wznowienia działalności nie jest znany.
Pozdrawiamy.

Najczęściej zadawane pytania

Składanie zamówienia

1. Mam problemy ze złożeniem zamówienia, płatnością - jak kupować w naszym sklepie

2. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

3. Czy mogę dokonać zmiany w złożonym zamówieniu?

4. Kiedy klikam "Zakończ zakupy - Wybierz adres dostawy" jestem wylogowywana/ny

5. Płatność online nie została dokończona - czy mogę ją kontynuować?

6. Jak zamówić pakiet promocyjny?

7. Jak korzystać z kodów rabatowych?


Obsługa sklepu, zakładanie konta, logowanie

8. Nie mogę się zalogować, nie mogę założyć konta

9. Gdzie znajduje się "Historia moich zamówień"

10. Nie pamiętam hasła

11. Strona sklepu nie wyświetla się poprawnie


Dostawa

12. W jakich godzinach kurier doręczy przesyłkę?

13. Otrzymałam/łem przesyłkę - niestety jeden z produktów był rozbity

14. Czy wysyłacie przesyłki poza granice kraju?

Składanie zamówienia

1. Mam problemy ze złożeniem zamówienia, płatnością - jak kupować w naszym sklepie -

Informacje na temat "jak składać zamówienie" oraz rozwiązania najczęstszych problemów w "koszyku" z zakupami, znajdują się w osobnym dziale pomocy - przejdź...


2. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Jeśli nie lubisz kupować za pośrednictwem stron www lub masz kłopoty z obsługą komputera zamówienie można złożyć telefonicznie.
- biuro obsługi klienta czynne jest poniedziałek - piątek od 9 do 16, tel/fax: (12) 418 19 07.


3. Czy mogę dokonać zmiany w złożonym zamówieniu?

Możesz dokonać zmiany w złożonym zamówieniu, jeśli jest ono jeszcze w trakcie realizacji tzn. nie zostało wysłane (przekazane kurierowi).


4. Kiedy klikam "Zakończ zakupy - Wybierz adres dostawy" jestem wylogowywana/ny

Kiedy nie możesz przejść do "wyboru adresu dostawy" i zostajesz automatycznie wylogowywana/ny, powodem mogą być błędne tymczasowe pliki internetowe w Twoim komputerze (tymczasowe pliki są przechowywane na Twoim dysku twardym w celu umożliwienia szybszego wyświetlania stron internetowych). Należy usunąć tymczasowe pliki internetowe i złożyć ponownie zamówienie.
Wskazówka... Aby usunąć tymczasowe pliki internetowe wybierz: dla IE Narzędzia -> Usuń historię przeglądania -> Tymczasowe pliki internetowe,

  • Internet Explorer: Narzędzia > Opcje internetowe > Ogólne > Usuń pliki cookie
  • Mozilla/Firefox: Tools > Privacy > Cookies > Clear
  • Opera: Preferences > Advanced > Manage cookies

5. Płatność online nie została dokończona - czy mogę ją kontynuować?

Jeśli płatność nie zostanie dokończona lub wystąpi błąd podczas przekierowywania "do" lub "z" banku, nie ma możliwości jej kontynuacji.
Należy dokonać wpłaty poprzez tradycyjny przelew bankowy - numer konta (w tytule przelewu wpisać numer swojego zamówienia) lub złożyć nowe zamówienie. W przypadku braku wpłaty lub rezygnacji z zakupów następuje anulowanie złożonego zamówienia po wcześniejszym kontakcie mailowym z klientem.


6. Jak zamówić pakiet promocyjny?

Zamówienie zestawu promocyjnego możliwe jest wyłącznie poprzez formularz znajdujący się w panelu klienta, dostępnym po zalogowaniu się do sklepu, a nie poprzez "koszyk z zakupami". Aby się zalogować należy wcześniej dokonać rejestracji (założyć konto w sklepie) - logowanie i rejestracja...


7. Jak korzystać z kodów rabatowych

Kody rabatowe widoczne są Twoim "Panelu klienta" w zakładce kody rabatowe - więcej informacji znajdziesz tutaj - więcej...


Obsługa sklepu, zakładanie konta, logowanie

8. Nie mogę się zalogować, nie mogę założyć konta

Szczegółowe informacje "krok po kroku" na temat logowania i rejestracji znajdziesz w osobnym dziale pomocy - przejdź...


9. Gdzie znajduje się "Historia moich zamówień"

Historia zamówień znajduje się Twoim "Panelu klienta". Przyciśnij przycisk "Moje konto", który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Jeśli nie jesteś zalogowany przyciśnij przycisk "Logowanie" (po zalogowaniu się przycisk "Logowanie" zmienia się na "Moje konto"), więcej o panelu klienta - więcej...


10. Nie pamiętam hasła

Jeśli zapomniałaś hasło - przypomnimy Ci je. Musisz jedynie pamiętać swój adres e-mail (Login) pod jakim zarejestrowałaś się w sklepie. Kliknij "Logowanie" i otwórz formularz "Przypomnij hasło". Wpisz swój login w formularzu "Przypomnij hasło" - po weryfikacji zostanie wysłany do Ciebie e-mail z hasłem.


11. Strona sklepu nie wyświetla się poprawnie

Zalecana rozdzielczość ekranu to minimum 1024 na 768 px.
Aby strona internetowa była wyświetlana poprawnie należy również mieć w swojej przeglądarce internetowej zainstalowany plugin JavaScript.


Dostawa

12. W jakich godzinach kurier doręczy przesyłkę?

Jeśli wybrałaś sposób dostawy przez pocztę lub kuriera DPD nie mamy niestety wpływu na godzinę doręczenia i nie bierzemy odpowiedzialności za nieterminowe dostarczanie przesyłek.


13. Otrzymałam/łem przesyłkę - niestety jeden z produktów był rozbity

Co zrobić w przypadku stwierdzenia naruszenia lub uszkodzenia przesyłki - więcej...


14. Czy wysyłacie przesyłki poza granice kraju?

Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.


W razie jakichkolwiek pytań lub uwag prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta
pod numerem telefonu (12) 418 19 07 w dni robocze w godz. 9.00 - 15.00 lub o skorzystanie z formularza kontaktowego na naszej stronie.

Pozdrawiamy serdecznie!
Zespół Close2you.pl

payu

 

Jeżeli jesteś nowym klientem kliknij tutaj, aby założyć konto
- wymagane dane to tylko login i hasło.

Skorzystaj z pomocy jeśli masz problemy z logowaniem.
Jeżeli nie pamiętasz hasła kliknij.

 

Jeśli zapomniałaś/łeś hasło - przypomnimy Ci je.

Musisz jedynie pamiętać swój adres e-mail (Login) pod jakim zarejestrowałaś/łeś się w sklepie.

Wpisz go poniżej - po weryfikacji zostanie wysłany e-mail przypominający z hasłem.

Jeśli masz problemy z logowaniem skorzystaj z systemu pomocy sklepu Close2you.pl - Logowanie i rejestracja.

 

 

Aby zarejestrować się w naszej drogerii wystarczy podać e-mail (Twój przyszły login) oraz hasło...

...a następnie potwierdzić link aktywacyjny, który zostanie do Ciebie automatycznie wysłany.

Jeśli masz problemy z rejestracją skorzystaj z systemu pomocy - logowanie i rejestracja.

 

 

sklep@close2you.pl

Biuro obsługi klienta czynne jest poniedziałek - piątek
od 9 do 16 - odpowiadamy na maile w godzinach pracy.

Pozdrawiamy serdecznie!
Zespół Close2you.pl

 

 

 

WCZYTYWANIE...